dinsdag 11 oktober 2011

Mozaiek van Liane

Ik ben lekker bezig met het RR boekje maar dat kan ik niet posten .......... hooguit een sneak maar dat doe ik nu dus niet ... ik wilde nu graag het werk van Liane eens laten zien zij maakt prachtige mozaïeken ...........
Wat vinden jullie van deze mooie bloemendame ? wat een werk moet dat geweest zijn ..........

En deze vlinder ook al zo mooi wat zat die prachtig staan op een tuin muur of op de gevel van je huis .......

Deze buste ook al met heel veel geduld gemaakt .................... schitterend ......
Allemaal een fijne avond ......... groetsssssssss Gerd@

8 opmerkingen:

  1. Dat is idd een geduldwerkje, het is heel erg mooi en zal vast goed staan op de tuinmuur, maar ook binnen.
    Prachtig.
    Fijne avond Gerda,

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi inderdaad, zou ik zelf ook nog wel eens willen doen.Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. Ik wist niet dat Lianne dat maakte . xxx Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwww prachtig, heb ook nog z'n soort vlinder staan moet hem nodig eens maken, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat moooii!! Die buste is super..Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig dat mozaieken. Ik heb dat ook altijd willen leren maar je kan niet alles he, je moet keuzes maken. Misschien in een volgend leven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de torso is prachtig, wil deze ook gaan maken. Iemand tips voor mij?

    BeantwoordenVerwijderen