zondag 20 november 2011

Kerst !!!!

Het is bijna niet te geloven maar IK die niet echt heel veel heeft met kerst heeft gisteren al kerstinkopen gedaan bij De Boet  in Hoogwoud tjonge tjonge wat hebben ze daar een spullen je kan het
zo gek niet bedenken of hun verkopen het ..... we zagen zelfs kerstballen in de vorm van cupcakes .......
jammer genoeg had ik mijn fototoestel niet mee ...... maar dit zijn mijn kerstboompjes voor dit jaar ....
Ik kocht er 2 voor elk raam 1 ga er natuurlijk van alles en nog wat inhangen om de kerstsfeer te verhogen
verder kocht ik ook een krans van wilgentenen die komt ook helemaal in kerstsferen aan het plafond te hangen is de kerst voorbij dan hangen we er andere dingetjes aan ......  verder ben ik bezig met het voor bereiden van een kerstworkshop ..... we maken een kersthanger ..... en dat gaat er ongeveer zo uitzien

Gistermiddag in het bos naar takjes gezocht en savonds heb ik het kersterig dingetje gemaakt van vilt natuurlijk komen er nog meer dingetjes aan te hangen ....... en verder ben ik lekker bezig met het RR boekje ik moet nog 2 pagina's en dan is het 1 na laatste boekje klaar .....

Zie zo dat was het voorlopig ff ............ allemaal nog een hele fijne zondag .... bij ons hier in Enkie is het eeruuugg mistig ......... klein wereldje dus ......... groetsssssssssss Gerd@

11 opmerkingen:

  1. Ik heb die cupcakes ;-) en ik ben wel dol op kerst!! Wel leuk wat je hebt gemaakt, de boompjes zijn ook mooi en je RR boekje is bijna klaar, succes met de laatste 2 pagina's!

    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej gerda,

    Hihihihi zij die eigenlijk niet zo aan kerst doet ;-))hoe zou die verandering nou komen??????mischien aangestoken door alles wat je op de blogs tegen komt ( zo werkt het bij mij wel)
    en als ik jouw leuke aankopen zie krijg ik helemaal de kriebels.
    wat ben je allemaal leuke dingetjes aan het maken ik sla de plaatjes op en als ik inspiratie nodig heb bekijk ik ze en HUP daar zijn de kriebels weer.
    Ik start met het nieuwe rr ronde zooooo zin in ben wel al begonnen met maken voorals het straks ineens te veel word.
    Jouw rr sneaks zijn zoooo gaaf daar word ik happy van,
    dank je voor je heerlijke post ik ga nu de verjaardag bij mijn schoonmoeder vieren altijd gezellig,
    IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook niet zo gek op Kest maar Kerstmenu heeft dochterlief al vastgelegd...zij is een echte keukenprinses ....
    Hier geen mist maar de hele dag al volop zon ....zaliggggg...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke boompjes heb je gekocht!!
    Die cupcakes heb ik bij A.ction gezien, zagen er uit om in te bijten....
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke boompjes en je kersthanger ziet er Prachtig uit. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zou ik toch geloven dat jij niet aan kerst doet:))) Heerlijk toch Gerda om dan spullen tegen te komen waar je helemaal weg van bent. Mooi hoor.
    Gezellige spullen en je tak wordt vast heel mooi.

    Fijne week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent weer goed bezig. En wie weet wordt het nog eens wat tussen jou en de kerst. Deze boompjes zullen er zeker een bijdrage aan zijn om je huis gezellig te maken. Ik wil graag meedoen met je workshop, lijkt me heel erg leuk. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dat is al gebeurd maar meestal bij mij, ik ben niet erg breedgeschouderd en dan hangt ze zo ergens halverwege mijn nek, rug...auw....

    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappig boompje en de cupcakes hangen hier rond kerst aan de takken boven de eettafel ;)

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk boompje! Gaat er vast heel gezellig uit zien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Gerda,

    Ik las op de site van Hallo Peetje dat zij jou kon mailen voor een patroon van kerststerren en een kerstengel. Zou ik die ook mogen hebben? Ik had een gehaakte engel bij Hema gezien, maar kan nog geen patroon vinden.

    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen