dinsdag 7 februari 2012

Afgerond ......

He wat is dat toch heerlijk als je verschillende projecten hebt afgerond ....... oa dus het naambord in mijn vorige post .... het boekje voor Brigitta ligt klaar voor verzending ............. en gisteren op tekenles heb ik mijn tekening ook afgerond en dat ziet er zo uit ...................... (klikken voor een vergroting)
Dit is onze Pika toen ze ongeveer een half jaartje was met haar koppie voor het kattengat in de schutting nieuwsgierig als ze is moet ze daar natuurlijk door gluren ........... 
Fijne dinsdag allemaal en voor de schaatsers onder ons heel veel schaats plezier het is bij ons op de grachten heel erg gezellig ik zag vanmorgen rond half negen al een schoolklas aan het schaatsen zal wel ipv gymles zijn.

Groetssssssssssssssssssssssssssss Gerd@ 

Ik zie net dat ik een volger kwijt ben ........... denk ik toch altijd ... is mijn blog niet leuk genoeg meer ? ?  

10 opmerkingen:

  1. Zo jij kunt goed tekenen. Mooi zeg! en die volgers.. ja. soms verdwijnt er een, heb ik ook al wel eens gemerkt. jammer he? Kan zijn dat de interesse toch op een ander vlak ligt. Trek het je maar niet aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt een fantastische blog, met veelzijdigheid,
    schilderen is niet aan mij besteed
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, mooie tekening geworden! En inderdaad: heerlijk om dingen af te ronden!! Klinkt goed.
    Ik blijf je volgen hoor!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kun jij goed tekenen...echt een prachtig resultaat.
    En...ook ik ben soms ineens 'n volger kwijt ...waarom ....geen idee.
    Wens je een heerlijke dag, trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tekening; fijn als je zo'n talent hebt! Ook ik raak af en toe wel eens een volger kwijt, maar gelukkig komt er ook wel eens eentje bij ;))

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie mooi geworden, je bent wel voorruit gekomen met je tekentalent. Toch nog verder ? XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een mooie tekening Gerda!! Knap hoor.
    Je wenst iedereen fijne maandag......is jouw blogje met vertraging geplaatst?
    Groetjes en fijne DINSDAGavond,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig getekend Gerda!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tekening...en ja die volgers verdwijnen weleens...raar maar waar..ook Corine -villa kakelbont- is met haar blog gestopt misschien is zij het wel...ik blijf je lekker volgen hoor!
    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb laatst 3 volgers tegelijk verloren... en later kwamen er weer een paar bij... ach, niet over in zitten! Ik vind je tekening erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen