zaterdag 14 april 2012

Round Robin 2012 ...

Hallo allemaal ...
Onze groep is klaar met het RR boekje en we hadden samen afgesproken gezamenlijk te posten en linken naar elkaars blog ... dus bij deze ... mijn boekje is al ff terug en staat weer boordevol creativiteit ...
Een prachtige pagina van Hannie  met kleuren en vormen ... ik ben er gek op ... 
De eerste pagina in mijn boekje van Wilma  mooie kleuren ik wordt er vrolijk van ... 
Ook Astrid  heeft een hele mooie bijdrage geleverd ... knippen plakken en een spreuk ... toppie 
Deze grappige pagina komt van Annefleur die op het laatste moment aan onze groep is toegevoegd wegens een annulering ... bedankt dat je mee wilde doen Annefleur ... ik kan niet doorlinken want zij heeft geen blog.
Deze pagina komt van Brigitta  ook weer erg leuk ... bloemen ik hou er van in alle vormen en kleuren ... 
Deze vrolijke rood blauwe pagina is van Sil  door Sil ben ik wat vaker rood gaan gebruiken een heerlijke vrolijke kleur ...
En als laatste Petra  die het boekje heel mooi en fleurig ingepakt bij mij heeft bezorgd ... haar pagina is prachtig ... mooie kleuren ... kortom iedereen heel erg bedankt voor haar bijdrage in mijn boekje ik zal er heel vaak met genoegen in bladeren ... fijn weekend allemaal ... groetsssss Gerd@ 




6 opmerkingen:

  1. Mooie pagina's, ik zag ook al een sneak bij Sil. Is voor jullie de 2e ronde nu al afgerond? Snel gedaan!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi allemaal Gerda.
    toch nog een leuk idee dat we vandaag proberen met z'n allen wat neer te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit. Lijkt me ook leuk om aan mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, als ik dit zo zie heb ik ook heel veel zin om een keer te gaan RR'en! Gaaf om zoiets te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi om zo alle pagina's te zien. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Gerd@,

    Bedankt voor jouw superlieve kaart en zelfgemaakt hart dat ik vandaag via de post van jou mocht ontvangen ....
    ben er héél blij mee .....

    Héél veel liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen