woensdag 15 augustus 2012

Klein mozaiekje

Oei ruim een week niet gepost ... het is duidelijk vakantietijd ... Piet heeft nog een ruime week vrij en we zijn lekker aan het lummelen thuis ... de klusjes zijn gedaan ... we moeten nog maar ff wat leuks gaan plannen ...
Gisteren heb ik een klein mozaïek werkje gemaakt ... het is een buitenasbak in mijn gezin zitten een aantal rokers die hun peukjes meestal de tuin inschieten dat gaat nu dus niet meer gebeuren hoop ik ...
Het wordt een warm zeg maar gerust benauwd dagje vandaag dus ik ga nu ff mijn yoga oefeningen doen
fijne dag allemaal en groetjes vanuit een zonnig Enkie .... Gerd@

6 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om daar een bloempot met schotel voor te gebruiken. De asbak ziet er in elk geval prachtig uit.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bloempot omgebouwd tot asbak! Ja, het is echt benauwd he, ik ga de pc ook uitdoen. Groetjes vanuit een net zo zonnig en warm Zuid-Limburg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, de kleurtjes zijn Prachtig, nu maar hopen dat het gaat werken :-) groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk je mozaiek werkje en vooral inderdaad ook heel erg handig!!!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een leuke asbak!! Omgekeerd is het natuurlijk ook een hele leuke bloempot. Ze moeten maar stoppen met roken;-)
    Ik hoop dat mijn 2 zoons het roken ook opgeven.....
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Hopelijk wordt hij gebruikt...

    groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen