vrijdag 19 april 2013

Kringloop schatten !

Ik was al heel lang niet geweest ... ik ben niet zo heel fanatiek zoals sommige hier in blogland maar zo af en toe een rondje kringloop vind ik niet verkeerd ... vanmorgen ging ik even kijken voor een paar potten voor mijn mozaiekworkshop voor morgen en die hadden ze ... maar ik vond nog meer ...
Deze leuke mand ik ben gek op mandjes en deze voor 2.50 kon ik niet laten staan ik dacht misschien vind onze Kobus het leuk .... maar jullie weten het ook wel he ... katten zijn erg eigenwijs en bepalen echt zelf wel waar ze gaan liggen ... nou ja dan krijgt hij wel een andere bestemming ...
Of toch ? ? ? ? hhahahaha
Een Cars spijker jurkje voor mijn schoondochter denk alleen dat hij te groot is ... de kleur is in echt blauwer en mooier ... heb hem al ff gewassen en gestreken ....
En hier was ik al heel lang naar op zoek een console en hij past precies ... en dat voor 25 euro ik ben blij alleen de kleur wordt wit ... mint groen nou nee toe maar niet ...
Dit zijn mijn winter viooltjes ze staan er nog steeds gezellig bij te bloeien ....
Morgen geef ik een workshoppie mozaïeken er komen 3 dames alles is voorbereid ik heb er zin aan ....

FIJN WEEKEND ALLEMAAL ............ groetssssss Gerd@





3 opmerkingen:

  1. Leuke vondsten heb je gedaan. Ik kom ook zelden in de kringloop en vind bijna nooit iets leuks.

    Veel plezier morgen met je workshop.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met je workshop morgen! En wat een leuke vondsten, vooral de console en het rieten mandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mand ! Als de kat 'm niet wil dan is ie lekker voor jou !

    BeantwoordenVerwijderen