vrijdag 7 juni 2013

Camera mee ! ! !

Vanmorgen nam ik de camera mee naar het strand ... ik merk dat ik dat te weinig doe omdat het een grote spiegelreflex camera is ... denk er toch over om over te gaan op super compact ... met wifi kan je de foto's
zo op je laptop zetten dat lijkt mij nou superhandig ... maar goed dit is het resultaat van vanmorgen ....


Dit is Happy zij is 11 jaar maar zo gauw de bal tevoorschijn komt denkt ze dat ze nog een pup is ... er lag een dode aalscholver op het strand ... blehhhhh ze zijn bij ons niet zo opruimerig hoop dat hij morgen weg is onze Pika wil daar nog al eens lekker in gaan rollen ....
En dit is onze Pika zij is 3 jaar en heel erg ondernemend ... gelukkig gaat de bal voor de konijntjes die er heel veel zijn bij ons mooie strandje ... zo gauw de bal wordt opgeruimd moet zij vast anders gaat die neus op de grond en weg is ze dan ... ze komt trouwens wel altijd weer terug hoor na een paar minuten maar er loopt ook een weg langs vandaar aan de riem ....

Fijn weekend allemaal en groetsssssss vanuit een heerlijk zonnig Enkie ........ Gerd@


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's!! Ja, een kleine camera is inderdaad handiger, weet ik nu uit ervaring, die neem je gemakkelijker mee.Geniet van de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk stel heb je zeg! ennuh laat ik nou verslaafd zijn aan mijn flexie hihi
    ik loop er echt elke dag mee errug hé!
    Niet verder vertellen hoor maar met een rits rats krijg ik niets onbewogen in beeld.
    Fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh geweldige foto`s van je lieverds,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto's.

    Ik heb ook een spiegelreflexcamera. In het begin was het ff wennen zo'n groot ding mee te zeulen. Maar nu ik het eenmaal gewend ben én zie wat een mooie foto's je ermee kunt nemen, ben ik toch om hoor :)

    Maar die andere camera klinkt ook wel heel tof. Vooral ook dat wifi idee ;)

    BeantwoordenVerwijderen