maandag 30 september 2013

Oefenen

Hallo luitjes in blogland ...

Afgelopen dagen ben ik flink aan het oefenen met mijn nieuwe IPhone (4) ik wilde dit toestel graag hebben omdat de gemaakte foto's direct naar mijn laptop worden gestuurd via I Cloud moet je natuurlijk wel eerst even een ICloud account op je laptop zetten en je IPhone activeren voor ICloud nou ja jullie snappen het wel ik ben geen digibeet maar ik ben zeker ook geen computer nerd maar het is me gelukt .... denk ik maar
als ik de foto van mijn zelf gemaakt hoesje wil uploaden van ICloud gaat dat dus niet ?????? wie weet raad ?
Fijne maandag groetsssssss vanuit een zonnig maar zeer fris Enkie .......... Gerd@

Na ff zwaar nadenken is het toch gelukt dus hier de foto van mijn zelf gemaakte hoesje ... het lintje haalt de mobiel omhoog en er zit vilt in voor extra bescherming ...........



1 opmerking: