maandag 28 oktober 2013

Eindelijk

Daar ben ik eindelijk weer eens een keer ... afgelopen tijd was pittig druk zeg maar gerust hectisch onze oudste zoon kreeg een nieuwe keuken en ging door zijn rug ... onze jongste zoon zit midden in de renovatie
van zijn eerste eigen huisje en bij beiden projecten wordt aanwezigheid van ons zeer op prijs gesteld en dat doe je dan natuurlijk voor je kids ... het keuken project is klaar het huisje van jongste zoon nog niet daar
is momenteel de stukadoor bezig dus voor ons is het nu even rust ...
Ondertussen heb ik ook nog wat creatieve projecten afgerond allereerst de Japanse Fenna sjaal hij is echt super mooi geworden en ik vond het een heel erg leuk haakproject ik heb nu effen grijs klaar liggen voor nog een Japanse sjaal ....
Ik vind hem prachtig en hij past prachtig bij mijn nieuwe donkerblauwe winterjas ... zooooooo vreselijk jammer dat de Fenna echt overal is uitverkocht behalve op Markplaats maar vier a vijf euro per bolletje vind ik echt ff te veel hoor daar doe ik niet aan mee .... ook haakte ik een mooie paarse kol van een Zeeman wolletje met een hele soepele haaksteek en dan krijg je dit ....
 Gisteren hadden we het jaarlijkse uitje van tantes nichtjes en ander aanwaaispul ... we gingen lunchen bij een tante daarna maakte we een taart bij HAAR
In het echt is hij meer roze .... en daarna gingen wij nog heerlijk uit eten mijn zijn allen kortom een heel gezellig dagje ....
Het is bij ons in West Friesland enorm stormachtig er zijn 2 doden gevallen in Amsterdam deze mensen kregen een boom op hun ... vrij heftig allemaal ik ben niet naar tekenles gegaan ik had geen auto en op
de fiets zag ik het echt niet zitten ... het lijkt nu iets af te nemen de wind ... fijne avond allemaal ...
groetsssssssssss Gerd@ 




4 opmerkingen:

  1. Sorry gene wol meer kunnen vinden inderdaad. Jammer, ik had je graag geholpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh je sjaal is werkelijk prachtig Gerda.
    Die taart ziet er ook heel smakelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je sjaal is Prachtig. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je fenna sjaal is prachtig, je hebt het dus toch nog ergens weten te bemachtigen!

    BeantwoordenVerwijderen