zaterdag 9 november 2013

Af ! !

Ik heb er weer een af ... een Japanse sjaal/stola ... deze ging makkelijker als de eerste maar dat is logische het ziet er dus zo uit ....
Ik haakte de sjaal met de lekkere zachte acryl van De Blokker ...
De mannen in dit gezin plus 1 schoondochter reizen straks af naar Frankrijk om daar heerlijk een weekje te gaan vissen met zijn allen ... er moet heel veel mee vooral warme kleren want de nachten worden pittig koud
en ze logeren in een tentje langs de waterkant ....
En dit was het begin vanmorgen had ik nog een heel klein hoekje waar ik de krant kon lezen en de laptop neer kon zetten ... alles staat inmiddels in de auto en het paste wonderwel ook nog ... ik heb dus een hele week rust alleen de hondjes en de kat om me heen ... ik vraag me af ga ik ervan genieten of ga ik ze heel erg missen ?????? ik denk van alles een beetje ... groetssssss vanuit een vochtig Enkie ..... fijn weekend Gerd@


5 opmerkingen:

  1. Lijkt me heerlijk om een week alleen thuis te zijn, en daarna ben je vast weer blij dat ze terug zijn.....geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een mooie omslagdoek ....prachtig !

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerda, het lukt me niet om je mail link te openen, maar ik zou ook graag de uitleg willen van de Japanse sjaal, kijk me scheel op t origineel ;)
    groetjes Moni

    BeantwoordenVerwijderen