zondag 23 maart 2014

Zomer stola

Hoi hoi luitjes in blogland .... de deken op bestelling is ongeveer op de helft en ziet er zo uit ...
Tussen door had ik ff zin in wat anders ook mede door die mooie lente dagen die we gehad hebben vond ik dat het tijd werd voor een zomer stola ... en die ziet er zo uit ....
Maar nu moet ik al die draadjes gaan weg steken ... iets minder leuk en dan nog een leuk rand verzinnen ..... ik haakte de sjaal van Lana Grossa Coton Mix 130 een hele mooie katoen/acryl mix ik had hem alleen iets dunner verwacht .. ik haakte de stola met haaknaald 4 ....

Je ziet het niet zo goed op de foto maar ik haakte er 3x een klein randje met zilverdraad tussen ... de kleuren komen niet echt heel mooi uit op de foto ... vandaag maar eens kijken of ik zin kan krijgen om te gaan afhechten .... fijne zondag groetssss vanuit een waterig zonnig Enkie ... Gerd@

Geen opmerkingen:

Een reactie posten