maandag 11 april 2016

Call the Midwife blanket

Ik haakte dit keer een ontzetten zoet dekentje .....
Het is de Call the Midwife Blanket uit een Engelse serie die speelt in de jaren 50 ....
En dit is mijn versie geworden ... ik gebruikte 5 bollen soft van de Zeeman ....



Een ontzettend leuk project ik heb nu licht geel liggen en ga er nog een maken ... voor diegene die er ook zin aan krijgen hierbij klik hier voor het Nederlandse patroon ....
Groetsssssss uit een heerlijk zonnig maar wel winderig Enkie ......... Gerd@  

2 opmerkingen:

  1. Lieve Gerda..♥
    Je hebt een prachtig♥ dekentje♥ gehaakt♥ en ook een zoet♥ kleurtje♥..;)
    Een mooi♥ patroontje♥..Lieve♥ Groetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Gerda,

    Wat een ontzettend leuk en vooral lief dekentje heb je gemaakt...Het patroon is zo leuk, zo met dat gaatjes patroontje.Vind het leuk dat je een plaatje uit die serie erbij hebt gezet, ik ben dol op alles uit de 50-jaren.Ook bednakt voor het patroon.Ik ga je blog volgen, wat maak je leuke dingen.

    Hartelijke groet,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen