woensdag 25 mei 2011

Bloemetjes op woensdag .....

Bloemetjes op woensdag .... vandaag een paar foto's van bloemen uit mijn eigen tuin als eerst de clematis
dr. Ruppel die pas is begonnen met bloeien en nog vol knoppen zit .....
En dezelfde clematis maar met op de voorgrond de klimhortensia die ook bomvol bloemen zit ...

Een klein mandje met IJzerhard ook zo prachtig paars ... ben ik gek op paars roze wit ... en top combinatie voor in de tuin ....

Voor nog meer bloemen op woensdag  .... http://vipderoos.blogspot.com/2011/05/een-bloemetje-op-woensdag_25.html
FIJNE WOENSDAG ALLEMAAL ......

4 opmerkingen:

  1. Hoi Gerda,

    Gezellig al die bloemetjes.
    Ik zie dat er allerlei problemen zijn met reageren.
    Reageer ik gewoon onder de naam Pleuntje ?
    groet petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Gerda en idd een mooie combinatie paars rose wit!

    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die kleurencombinatie, wat is het toch gezellig al die bloemen vandaag.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoii,

    zo mooi als alles nu om ons heen is he.
    ga je volgen, je bent ook welkom bij mij,reageer anoniem want het werkt niet zoals het behoort,

    fijne dag nog
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen