zondag 12 juni 2011

Schaal

Allereerst HOERA ik heb 40 volgers sinds ik ben begonnen met bloggen op 17 maart .... en ik vind het helemaal leuk en redelijk verslavend ............. wat een ontzettend leuke creatieve dingen kom je tegen
op andere blogs ..... ook heb ik me opgegeven voor de RR notebook ook weer zo een leuk en creatief
project ik heb er nu al zin aan ............. http://roundrobinnotebook.blogspot.com/  ...... ik lees heel veel
blogs en probeer ook zo veel mogelijk te reageren ...... nu wil ik een mozaiekschaal posten ................
Die heb ik in opdracht gemaakt op een schaal van de Action wat is dat toch een wereldwinkel voor ons
creatievelingen en natuurlijk ook voor de iets minder creatievelingen en top winkel ............. ze wilde blauw tinten .......... dit is het geworden ....
Ik heb hier glasmzoaiek gebruikt dat zijn de vierkantjes rondom met in de hoeken glasdruppels.

In het midden een grote glasdruppel en gesneden binnentegels ......

Ik heb het geheel afgevoegd met lichtblauwe voeg ......

7 opmerkingen:

  1. wat heb je dat weer leuk gemaakt, top! fijne avond, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow, da's een hele mooi schaal geworden!!!
    Trouwens, Action is ook een topwinkel voor de niet-creatievelingen hoor. Zo leuik om daar te snuffelen.
    Lieve groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige schaal zeg....wat knap gemaakt zo'n mooi motief.
    Ja super he die actionwinkels. Inderdaad ook voor niet creatievelinen is er voldoende te snuffelen.

    Lieve groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt heel mooi geworden.
    Mooie kleuren blauw.
    Een aanwinst voor op tafel.
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleur de schaal is zo prachtig.
    Geniet van het bloggen,,,,pas op voor verslaving:)))

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke schaal Gerda, heb ik ook al eens willen leren, maar ja je kan niet alles he.

    BeantwoordenVerwijderen