woensdag 10 augustus 2011

Af ! ! ! !

Hallo allemaal .... hier een overzichtje projecten die af zijn als eerst mijn ketting lastig project niet voor herhaling vatbaar en om eerlijk te zijn zal ik de ketting ook niet vaak dragen het is niet zo mijn ding .....
Mijn weekplanner ingevuld en daar kunnen jullie zien dat wij morgen pasta met vis eten een recept wat ik ergens op een blog heb gelezen weet alleen niet meer zo goed waar .......

En dan de kaft van mijn boekje .... ik ben weer gaan vlechten dat vind ik toch zo leuk om te doen beetje jammer dat de roze kant een beetje scheef loopt zit nog te twijfelen overnieuw beginnen of zo laten ?

En dit is mijn Pikaatje die zelfs in haar slaap de kluif niet wilde loslaten hhahhaaa

En onze Kobus die vanuit de bijkeuken de tuin bewaakt ..... geen vreemde kat in onze tuin aub Kobus mept ze eruit ........ moet wel de schuifpui open staan natuurlijk ...... maar onze Kobus is savonds en snachts binnen vind ik wel zo prettig ............

Verder heb ik natuurlijk nog de square deken liggen die langzaam aan groter wordt ....... wij zitten in onze laatste vakantie week en wilde eigenlijk nog een dagje gaan fietsen in Friesland denk niet dat dat er nog in
zit veels te wiebelig weer ..... vandaag zijn we naar het museum van de 20ste eeuw in Hoorn geweest erg
leuk om te zien ....... al die oude gebruiksvoorwerpen ......... fijne avond allemaal ...... groetjes Gerd@

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt!!! Mooi zeg je ketting, heel veel uurtjes werk zo te zien.
    Je weekplanner ziet er gezellig uit,nooit meer vergeten wat je doet en eet:)))
    Jammer je laatste week, het gaat zo snel, geniet er nog van.Wij gaan morgen naar Friesland, de fiets laten we idd thuis, te veel wind.
    P.s. Mijn dochter gaat niet trouwen, maar gaat voor studie een half jaar naar Finland, daarna langere tijd voor stage ook in het buitenland, dus die zijn we voorlopig langere tijd kwijt,ze mag nog even wachten met trouwen, ha,ha!!


    Een lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, dat moet inderdaad een werk geweest zijn: die ketting!! Knap hoor dat je toch doorgezet hebt :-) Maar hij is wel supermooi geworden.
    Dat vlechtwerk vind ik ook helemaal mooi geworden, heb je dat gewoon met lintjes gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ketting is wel een hoop werk geweest, je hebt dat knap gedaan, leuk je weekplanner pasta met vis lekker lekker!!
    En de foto's van de hond en poes ;-)) lief hoor!

    Geniet nog van de laatste week vakantie!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerda,
    Ik ben trots op je zoveel projecten en allemaal even leuk.
    De gevlochten boekjes zijn super en ik zie dat je inmiddels een betere stift hebt gevonden voor de weekplanner.
    En de ketting is inderdaad niet zo jouw ding.
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ketting is Prachtig, je gevlogen boekjes zijn erg leuk en de foto's van Pikaatje en Kobus zijn prachtig, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie dingen heb je gemaakt, vooral die gevlochten boekjes. Leuk om je blog te bezoeken, ik had je ook al wel eens voorbij zien komen op het tollerforum. Groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen