vrijdag 9 december 2011

FRUSTRATIE ! ! !


Goede moge bloggers ........ een klein beetje frustratie hier mijn laptop heeft nog 3 dagen garantie en nu heeft de bios batterij het begeven dit is een klein batterijtje die bepaalde data registreert zoals data enz hierdoor werkt je laptop niet lekker meer ..... de Dell site opgezocht geregistreerd had nog geen account wilde ff chatten dat ging niet want die service lag er tijdelijk uit toen maar ff bellen dat ging niet want mijn huistelefoon stopte er steeds halverwege het gesprek mee en mijn belminuten op de mobiel zijn allang op
jullie snappen het dus wel een heel uur bezig geweest voor niks ....
Gisteravond hebben Petra en ik heerlijk zitten knutselen en frutselen ............... gggrrrrr... vergeten foto's te maken van het eindresultaat dus wederom .......... ggggrrrrrrrr ............  dus bij deze dan maar ff een gewone maar wel erg goed gelukte foto uit mijn archief ....
Een kolibrie vlinder op mijn ijzerhard ......... op het goeie moment op de goeie plaats en met camera .........

En een prachtige winterfoto (2010) het plantsoen vlak bij mijn huis waar ik vaak wandel met mijn hondjes ..... Happy en Pika

Ik ga zo heerlijk lunchen met een vriendin en ik neem de clubsandwich heerlijk ik heb er nu al zin in .....
allemaal een heel fijn weekend .................. groetssssssssssss Gerd@

7 opmerkingen:

  1. Hou het hoofd koel Gerda!!!! Zondag kun je weer lekker lunchen, tot dan!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je lekker hebt gegeten en dat het nu gelukt is om je computer onder garantie op te laten halen. Gelukkig heb ik foto's gemaakt van het eindresultaat van je leuke workshop van gisteravond. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi heb net wat foto's bij Petra gezien, ze zijn prachtig,fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi je foto's!! ik hoop dat het opgelost raakt met je laptop!

    fijn weekend!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke honden heb je Gerda! Ik hoop dat je een lekkere lunch hebt gehad en weer wat bent afgekoeld inmiddels ;)

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De eerste keer dat ik reageer, ben normaal altijd een lezer.

    Maar die kolibrie die is echt gaaf dat je die hebt kunnen vastleggen zeg. En de rest van de foto's ook erg mooi.

    Hoop dat de frustratie snel opgelost wordt.
    Ik denk dat de lunch al een heel stuk ervan weggenomen heeft.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwwwww wat een mooie fotoos ....die met die vlinder is Super !!!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen