zaterdag 17 december 2011

Ruilen of ? ? ?

Afgelopen zondag met onze RR groep had ik het over een swap ik heb er nog nooit aan mee gedaan maar vind het idee wel erg leuk .......................
of wordt het dan

In dit geval dus wel denk ik

Geruild met de kat of een heel klein hondje tja niet handig .............. maar ik ga het een keer proberen

Jullie weten misschien nog wel dat ik toen een ketting heb geregen van hele kleine rocailes een beren klus en het resultaat is best goed geworden maar niet helemaal mijn ding ........... dussssssss hij gaat in de swap ....

Paars roze rood en een beetje wittig ..............  wie vind hem leuk ? en wat is je tegenbod ?
Ik ben in hoopvolle afwachting ................. allemaal een heel fijn weekend groetssssss Gerd@

PS als ik meerdere of misschien zelfs veel leuke aanbiedingen krijg ga ik loten ..................

7 opmerkingen:

  1. Ha, ha, ik moest wel lachen, hondje ruilen, ja dat wordt zeker huilen hoor!!!
    Jij gaat nu proberen te ruilen, ik heb helaas geen tegenbod, maar er komt vast wel iemand die jou heel blij maakt.

    fijn weekend Gerda,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je het ook een keer gaat proberen....ik ben nu bezig met een swap dus laat deze even aan mij voorbijgaan....
    Succes er mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee....verdiend navolging.
    Hoevaak hebben we iets waar we zelf op uigekeken zijn en die een ander graag heeft.
    Ben zo benieuwd of het je gaat lukken.
    Ik blijf het met belangstelling volgen hoor.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee...heel veel suc6, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee gerda. Ik ga dit eens even in de gaten houden en misschien zelf ook proberen. Helaas is deze ketting niet helemaal mijn kleur. Maar wie weet een volgende keer....
    Groetjes astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je het zelf niet omdoet. Je hebt er zoveel werk aan gehad. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha die hond, hij kijkt zo zielig, alleen al bij het idee dat je hem zou ruilen.
    ik ruil niet mee ;-) ik weet zo gauw niet iets te bedenken wat ik zou willen ruilen.
    Ja jou hond voor de mijne ;-) voor een weekje. zou hem ontzettend gaan missen

    BeantwoordenVerwijderen