vrijdag 13 januari 2012

Round Robin

Oei zag net dat het al een hele week geleden is dat ik heb gepost .... ik beloof beterschap .........
moet wel heel eerlijk zeggen dat ik een beetje in de ban ben van het Wordfeud sinds ik mijn Samsung
Galaxy Gio heb ........ voor meer liefhebbers van Feud mijn Feud naam is gertje501
Heb vandaag het RR boekje van Petra afgerond dus die gaat morgen op de post .......................
Alles ging heel prettig alleen de laatste 2 pagina's waren een beetje lastig het wilde niet helemaal zoals ik het in mijn hoofd had ................... ze zijn evengoed best leuk geworden ............ ik geloof dat ik nu het boekje van Sil ga krijgen ......... vind het altijd erg leuk een nieuw boekje en nieuwe ideeën ...... ik heb er weer zin aan ..
Allemaal een heel fijn weekend .............. en ik beloof jullie ik ga meer posten .... groetssssssss Gerd@

8 opmerkingen:

  1. O de foto's zien er heel leuk uit. Helaas moet ik nu nog heel lang wachten om het te bekijken. IK heb ook 2 kids die verslingerd zijn aan Wordfeud. Mijn boekje is bijna klaar. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's toevallig...ik post ook veel minder. Maar wordfeud des te meer. Met jou onder andere....lol....
    Groetjes en heel fijn weekend,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heej Gerda ik miste je al ;-)) oh oh pas op hoor hihihi nee hoor wj gaan niet weg en als je er weer bent genieten we gewoon verder van je posts want je sneak is veel belovend leuk hoor, Groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wordfeud?? Wat is dat, of ben ik nu zo bleu, haha! Je boekje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet en mooi uit...en word feut...ik moet nog even wachten op mijn nieuwe bril...want ik zie het niet meer...hahahaah ja we worden ouder...Fijn weekend Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een uiterst verslavend spelletje ;) Je RR-boekje ziet er leuk uit, op naar de volgende...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow, dat ziet er mooi uit!!! Ik moet even gochelen hoe ik een sneak kan maken want heb alleen maar grote foto's.

    Fijn weekend

    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo'n sneak! Groetjes Annefleur

    BeantwoordenVerwijderen