zaterdag 23 februari 2013

Digitale scrap ! ! !

Nog iets wat heel leuk is om te doen ... digitaal scrappen ... ik doe dat met Gimp ... Gimp is een gratis
foto bewerkingsprogramma ... ik ben er net mee begonnen en zo langzaam aan krijg ik het steeds beter onder de knie .... dit is mijn tweede oefen scrapje ...
Ik zie net de Texel met hoofdletters is alleen de T dus niet .... gggrrrr ... ach ja oefening baart kunst zeggen we dan maar weer ... ik ga me eens wagen aan een leuke banner voor boven mijn blog ... lijkt me een leuke uitdaging .... fijn weekend allemaal ... groetss vanuit een berekoud schemerig Enkie .... Gerd@

3 opmerkingen:

  1. Goh wat leuk Gerda. Mijn man heeft Gimp op de laptop en dat gebruik ik alleen voor de rode ogen weg te werken. Maar blijkbaar kun je er heel veel moois mee.

    Heerlijk om zo te oefenen en dan zo'n resultaat te hebben.

    Heb jij de honden nog die rechts op de foto staan. Is het familie.

    Groetjes Saskia'

    mocht je zin hebben in een give-away, ik heb er vandaag in geplaatst ipv de PIF.
    Nieuwsgierig?

    www.lafemeenspruiten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Gerda! Vroeger was ik ook meer thuis in dat soort programma's maar ben er ondertussen helemaal uit. Geen idee wat er op de markt is qua bewerkings programma's en wat er allemaal mogelijk is.
    Wie weet ooit...

    Fijne zondag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk digitaal scrappen, dat wil ik ook nog wel eens gaan leren!

    BeantwoordenVerwijderen