woensdag 20 februari 2013

Silhoutte

Vandaag ben ik lekker bezig gegaan met de silhoutte ... ik wilde mijn projectje voor http://dreammakeshare.blogspot.nl/ afmaken en op de post doen ... dat is gelukt het ziet er zo uit ....
Ik laat er niet te veel van zien want ze moet het nog krijgen .... het ging op de post in zelfgemaakte envelop
Toen nog ff verder oefenen met de Silhoutte ... hier zie je de snijbestanden op mijn laptop deze bestanden kan je kopen of zelf maken ik probeer het meestal zelf te maken ...
Deze snijbestanden worden naar de Silhoutte gestuurd ....
En als je alles goed hebt ingesteld komt het er zo uit .....
Toen moest ik nog even verder met mijn 365 dagen project want ik liep achter ... ik moet nog 9 dagen en kan merken dat de laatste loodjes het zwaarst wegen .... ik heb al een nieuw project in mijn hoofd en dat wordt schrijven ... afgelopen vrijdag heb ik deel genomen aan het schrijfcafe hier in Enkie en dat vond ik zo leuk ... intuïtief schrijven ... je kreeg leuke opdrachten ... en je moest een paar keereen elfje maken ... ik geef een voorbeeld van een elfje ... (11 woorden)

Creatief
Lekker bezig
Papier kwasten potloden
Scheuren knippen schilderen tekenen
Schilderij

Zo leuk ... enfin ik heb Het Schrijfhandboek besteld van Saskia de Bruin   hoop daar veel inspiratie uit te halen .... groetsssss vanuit een fris en helder Enkie ......... fijne avond  ...... Gerd@




5 opmerkingen:

  1. Je bent weer goed bezig Gerda, leuk allemaal en gezellige post! Ik ga me toch ook maar eens aanmelden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerda wat ziet het er prachtig uit. Alleen snap ik niet hoe je dat doet met die snijbestanden. Kun je mij dat eens uitleggen via de mail.
    Saskiavdschoor@xs4all.nl
    Heb je daar een aparte machine voor nodig dan.
    Je bent lekker creatief bezig zeg. Een bofkont die jouw pakje krijgt.

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een bof om zo'n mooi masjien te hebben! Leuk om zelf te kunnen ontwerpen.
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bofkont dat ben ik en ik ben er super blij mee. jullie zien jammer genoeg het boekje van de buitenkant en ik kan het hier niet laten zien maar geloof me het is geweldig, dank je Gerda ik ben er erg blij mee.
    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het label met het uiltje vind ik erg schattig! Dochterlief schrijft ook geregeld een uiltje (geleerd op school)

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen