vrijdag 9 mei 2014

Lekker bezig

Vandaag hielp onze Kobus mij met was vouwen .......
Haakte ik een potje om met een tulpen randje is voor een nicht die gek is op tulpen ...
Maakte ik mijn zomer stola af ... 150 bolletjes zitten eraan ... langs de hals haakte ik picootjes ...
Ben ik begonnen met wederom een South Bay stola het is een heerlijk mediterend patroon twee toeren dus nadenken hoeft bijna niet en het resultaat is zo leuk ... ik gebruik de Baby Merino van Drops de kleur is in het echt iets zachter ....
Dit poefje krijgt een gehaakte hoes ... ik zoek alleen nog even een dichte granny want ik wil niet te veel van het groen erdoor zien ... ik ben dus lekker bezig ... fijn weekend groetsss vanuit een nat winderig Enkie .... gr. Gerd@
 
 
 


3 opmerkingen:

  1. Ik vind het maar knap. Dat South baypatroon gebruik ik ook, maar ik maak telkens foutjes. Moet er echt m'n kop bijhouden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn zo een knap hulpje ;-)
    Wat een schattig hoesje. Het lijken net echte tulpjes.
    Geweldig leuk is je sjaal geworden. Wat een vrolijkheid. Je bent nog wel even zoet met je projectjes.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik wil ook zo'n hulp bij het was opvouwen :-))

    BeantwoordenVerwijderen