dinsdag 13 mei 2014

Weer een stola

Afgelopen dagen maakte ik een stola voor mijn buurmeisje ....
Haar moeder had er twee bij mij gekocht en die droeg ze steeds een beetje te groot
want zij is 8 of 9 geloof ik .... zij koos zelf de kleurtjes uit en ik maakte de stola van
Stylecraft ...
Zij koos onder andere drie neon kleurtjes die ik iets minder heb gebruikt maar meer voor de kleine details hier en daar wat wit en dan krijg je toch een vrolijk gekleurde stola maar niet erg schreeuwend ...
groetssssssssssssssssssssss vanuit een zonnig en droog Enkie ... Gerd@
 

2 opmerkingen:

  1. Zo, jij bent lekker druk met je sjaals. Hij is weer erg leuk geworden. Je buurmeisje zal er vast blij mee zijn.

    Groetjes, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je stola leuk geworden daar zal ze vast blij mee zijn.
    Ik ben ook een stola aan het haken vind het erg leuk om te doen.Groetjes en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen