zaterdag 30 april 2011

Memobord

Voor een vriendin die jarig was heb ik een memobord gemaakt ...... de lijst die zwart was stond bij het afval ik heb hem zilver gespoten en glas wat kapot was heb ik eruit gehaald ..... toen op zoek naar een leuk stofje de zilvergrijze linnen lag op de koopjestafel en ik zag het gelijk voor me mooi neutraal ..... eerst een paar gaatjes geboord in het boord zodat ik daar later eventueel nog knopen op zou kunnen maken ... toen met spuitlijm het fiberfil op het boord geplakt met dubbelzijdig plakband de stof er goed omheen gespannen in het midden een doorzichtige knoop waar het hartje aan hangt .... het zwarte band is gewoon plat elastiek wat er redelijk strak omheen gespannen zit je kan het omhoog en omlaag schuiven .... de leuke lange spelden met parelmoer kopjes heb ik bij de Zinken Viool gekocht ..... de vintage engeltjes heb ik van internet rondom afgescheurt en gezigzagd op een stukje aquarelpapier ... de kaart is de uitnodiging van het feestje van gisteravond het stof hartje en de gehaakte hartjes slinger heb ik ook zelf gemaakt .................. ik heb het met heel veel plezier gemaakt en de jarige job was aangenaam verrast .......

Detailfoto van het engeltje

5 opmerkingen:

  1. het valt me op dat je met gebruikt materiaal veel kunt doen, zo mooi weer, het is zo leukom op die manier voor een ander iets te maken ..ik vind hem super!!


    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oo het bericht weer weg, poging 2. Super hergebruik, ik hou daar heel erg van! Super, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het echt is ie nog mooier..............

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij toch creatief met gebruikt materiaal.
    Je moet het er maar 'in' zien, toch.
    Leuk om zoiets kado te geven.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee , super cadeau om te krijgen .
    fijne week,
    trudette

    BeantwoordenVerwijderen