zondag 24 april 2011

Men neme ....... een gewone grijze 30x30cm

Men neme een gewone grijze stoeptegel van 30x30 cm en gaan die beplakken met de hardgebakken gekleurde vloertegels die tegen vocht en vorst kan ................
In dit geval gaan we er een leuk lente tafereeltje op maken met bloemetjes en een paar vlinders .....

Alle stukjes zitten vastgeplakt met een poeder cement lijm die ook weer vocht en vorstbestendig is ......

Om dan te worden afgevoegd met ook weer een vorst en vochtbestendige voegsel zodat je er jaren plezier van hebt ..... in onze straat liggen er een flink aantal en die blijven al jaren erg mooi.
Denkt u dat vind ik leuk en wil ik ook u kunt bij mij een workshop boeken voor minimaal 4 en maximaal 8 personen voor 55 euro incl. koffie/thee/koekje/lunch/frisje en alle materialen hierbij enkele voorbeelden.





1 opmerking:

  1. Ik ben helemaal 'weg'van je prachtige schaap.
    Leuk...leuk...leuk!!!
    Ietsje te ver weg voor mij maar het idee is wel heel grappig.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen