vrijdag 15 april 2011

Stapels inspiratie bij Aagje

Vandaag ga ik een beetje reclame maken voor Aagje van http://aagj.blogspot.com/ en http://www.aagj.nl/
een ontzettend leuk en gezellig winkeltje bom vol inspiratie .... kom er net vandaan met een stofje van Eline's huis die ik samen met het boek van Eline kado ga doen aan mijn zuster die binnenkort jarig is hoop niet dat ze toevallig mijn blog gaat lezen ................... weg verrassing ................
Meters en nog meer meters inspiratie, stof van Eline's huis, Tilda en nog veel meer .....

Niet echt een stapel maar toch meters lint in vele verschillende kleuren en desins .....

En dan nog deze stelling kast vol met creativiteit ....... echt de moeite om eens langs te gaan ...... Voor nog meer inspirerende stapels ga naar http://allemaalkleurtjes.blogspot.com/

12 opmerkingen:

  1. Héérlijk... als je daar nog geen inspiratie van krijgt... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een winkel waar je vrolijk van wordt!!!
    Leuk dat je met je stapel iemand anders in het zonnetje zet.
    Groetjes en heel fijn weekend,
    Marion
    http://sjonkehopstaken.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk al die kleurrijke spulletjes, ben dol op die stofjes en lintjes!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stapels om bij weg te dromen over dingen die je ermee zou kunnen maken. Heerlijk.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ga je met genot heen, een volle beurs. Maar je krijgt ook trek, of verschrikkelijke honger, kriebels, geen lentekriebels. (dit hebben de meesten al) Maar kriebels aan je vingers, ze "jeuken" gewoon! Heerlijk!!
    Groet'n Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOO wat leuk winkeltje, daar worden wel erg hebberig van....Ik wist het wel, succes ermee, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stofjes en zo een stapel lintjes ook nog! Dat moet een superwinkeltje zijn. Tijd dat zo'n winkeltjes eens onze richting uitkomen want je vindt ze hier gewoon niet.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar zou ik ook wel een poosje door kunnen brengen.
    Geweldig de stapels stofjes en het lint/band etc.etc.
    Fijn weekend, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei, heel gevaarlijk winkeltje dus voor mij, ben ik blut voor ik het weet :-)

    Fijn weekend, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleurtjes allemaal. Je zal je vast in hebben moeten houden om niet alles mee te nemen. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze stapel lintjes zou mij uren bezighouden, heerlijk al die kleuren en soorten!!!

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gerda wat een leuke foto's zijn het geworden zeg. En die reacties ook erg leuk om te lezen.
    Bedankt hoor. groetjes Aagj (zonder E)

    BeantwoordenVerwijderen