woensdag 14 september 2011

Recykleren !!!!

Ik ben ook aan het recykleren geslagen in navolging van Nicole ben ik aan de slag gegaan met een gekregen spijkerbroek en een geruiten bloes van mezelf die ik bijna niet heb gedragen omdat ik steeds het idee had
dat ik een theedoek aantrok tja soms heb je dat zit tussen je oren maar krijg het er maar eens weg ......
Een naamslinger voor het zoontje van de dochter van mijn vriendin .... snappen jullie het nog ? enfin hij wordt de 20ste 1 jaar ...... ik was lekker bezig en dacht ga gelijk door met deze leuke combinatie ik ben nou
eenmaal gek op spijkerstof combineert overal goed bij en is ijzersterk ......

Zijn ze niet schattig ik zag ze al een tijdje terug bij BDDesigns en ze zijn zo eenvoudig te maken echt heel leuk om te doen ..... voor iedereen een hele fijne woensdag het is hier in Enkie droog en een matig windje
goed te doen dus ........... groetselsssssssssss Gerd@

14 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat recyclen, Nicole steekt ons allemaal aan, ik heb ook al kussens van oude blouses gemaakt, superleuk om te doen.Maar ik vind jouw creaties ook leuk hoor, die uiltjes vind ik superleuk.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig..leuk hè, die "naden" doorknippen van wat het eigenlijk was!Ben benieuwd naar de reactie van de 1 jarige moeder is. Die uiltjes zijn ook erg snoezig, fijne avond, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kado voor een 1 jarige en wat zijn jouw uiltjes leuk!!!

    Fijne avond, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan zeg! Vooral die uiltjes vind ik helemaal geweldig.

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee die slinger, en lekker stoer met dat jeansstof.
    En de uiltjes.. ik heb ze ook gemaakt, alleen die van mij zijn lang niet zo mooi, haha. heb er maar geen postje aan gewijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke creaties heb je gemaakt; vooral de uiltjes vind ik erg schattig (helaas laat de handigheid met naald en draad hier nogal te wensen over ;))

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om een naamslinger van spijkerstof te maken, je uiltjes zijn prachtig en bedankt voor het hoor geven van de site, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gerda,

    De naamslinger is heel erg leuk geworden en dan die uiltjes.
    Echt super ik ga ze binnenkort even in het echt bekijken.
    Ook je verslag over de hondendag vond ik erg leuk om te lezen. Tot snel groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor Gerda die slinger! En die uiltjes zijn gewoon te schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat leuk!!!!
    Die uiltjes vind ik helemaal geweldig. En die slinger....wat een werk, maar hij is mooi.....
    Lieve groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt de naam! en de uiltjes zijn lief!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk en die uiltjes zijn super-schattig! KNap werk!

    BeantwoordenVerwijderen