zondag 4 september 2011

Tilda plateau

Ben vandaag lekker aan de knutsel gegaan met de Tilda spullekes .... stof papier katoen alles past zo mooi bij elkaar ..
Voor Agnes had ik nog een plateau liggen van mdf .... ik heb 8 punten geknipt van 8 verschillende papiertjes en ben gaan plakken ppppfffff dat viel nog niet mee maar het is er redelijk netjes opgekomen .... ik zeg altijd tís handwerk dus hier en daar mag een klein oneffenheidje zitten ......  
Een geinig detail aan de pootjes
Agnes    is bezig haar winkeltje te herinrichten en wil dus graag wat nieuws laten zien ..... het volgende project is een gebreide kerstbal van katoen maar eerst de laatste vier pagina's van mijn RR boekje afmaken en nog een paar geheime projectjes die ik niet kan laten zien omdat ik maak voor personen die ook mijn blog lezen dus die projecten volgen nog .......... de buurt BBQ was erg gezellig het weer was top alleen zo rond twaalven vielen er een paar spettertjes maar toen zaten alleen de plakkers nog mooi aan ik lag in dromenland ........
Allemaal een hele fijne zondagavond ................ Groetssssssssssss Gerd@
ps ik heb deze post voor de derde keer gemaakt drukte elke keer op de backspace knop om een afbeelding weg te halen gggggrrrrrrr nou ja 3x scheepsrecht .......

9 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden, je bent echt lekker crea bezig ;-D groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig taartplateautje! Echt heel lief met die witte bolletjes!
    Wat nog 4 pagina's, ben je dan al helemaal klaar met je RRN? of doe je aan de 'grote' versie mee?
    Ik heb nog 22 pagina's te vullen, ik wa vandaag al goed op dreef!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super uit Gerda!!! Ben toch ook wel benieuwd naar de gebreide kerstbal.
    Lieve groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerd@,
    Mooi plateau zeg!...Ik ben ook druk bezig met de RR maar ik moet nog 6 blz..en ondertussen ben ik ook maar met een nieuw boekje voor mijzelf begonnen voor het geval mijn boekje niet meer boven water komt....vandaag lekker gezeten morgen verder ...H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gemaakt!!

    Fijne week!!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk geworden zeg, als je dat bij iedereen ziet dan maken we toch leuke dingen met z'n alle.
    Ik ben erg benieuwd naar de kerstbal!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi taartplateau; ook zonder taart een plaatje om te zien.

    Fijne dag! Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen