zaterdag 24 september 2011

Rommelmarkt op mijn oude school

Las ik toch donderdag in de krant dat er zaterdag rommelmarkt zou zijn op mijn oude basisschool je kon op internet kijken wat er zoal te koop werd aangeboden ik kijken en ja hoor letterstempeldozen die wilde ik echt heel graag dus vanmorgen vroeg opgestaan mijn hondjes willen evengoed naar het strand daar liep ik dus om ff half acht ....... ontbijt gemaakt voor mij en de hondjes en toen op de fiets naar Grootebroek een kwartiertje fietsen ...... ik was er om ff voor negen en er stonden al een aantal mensen te wachten oa ook Petra de poorten gingen open en iedereen ging toch een ietsje sneller lopen ..... wij liepen gelijk naar de goeie kraam en JA WEL ik heb ze 2 dozen met letterstempels de een iets mooier als de ander en voor 2 euro per stuk ........... later kocht ik nog een ijzeren mand gevalletje (weet iemand er een leuk idee mee ? ? )
Mijn buit voor 5 euro ................. wat een mooi begin van de zaterdag .... !!!!!

De achterste doos vind ik het mooist je kunt de letters aan elkaar klikken om woorden te vormen dan kan bij de voorste doos niet .......

Zie je mijn naam links boven in de foto met die mooie letters .......... wat een topper he !!!!

Om de nieuwsgierigheid nog een beetje op te voeren hier nog een kleine sneak van mij voor Petra
En nog ff wat ......... IK HEB 80 VOLGERS ........ wat een topper iedereen die mijn blog de moeite waard vind om te volgen ..... BEDANKT ..... voor alle leuke reacties op mijn posts ik waardeer het zeer ...........

FIJNE ZATERDAG allemaal .... hier in Enkie schijnt het zonnetje ga zo ff lekker aan de wandel met Happy en Pika ........................ Groetsssssss Gerd@

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk die stempeldozen, kan ze ook niet laten staan als ik er een zie...het mandje met herfst decoratie en pompoenen erin?...

    fijn weekend
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie je al fietsen Gerda, op jacht naar de stempels, wij hebben ze nog op school, als ze ze wegdoen ben ik ook de eerste hoor, ze zijn zo leuk om mee te werken!!!
    Je maakt ons nieuwsgierig...
    Fijn weekend,

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We waren mooi op tijd voor je buit. De stempels zijn leuk en dan te bedenken dat het van je oude basisschool afkomstig is. Heel leuk natuurlijk, alhoewel je het niet zo naar het zin had vroeger. xxx Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh je woont dichtbij het strand? wat een luxe! heerlijk lijkt me dat!
    En wat leuk dat je samen met petra naar een rommelmarkt in je oude school was. En dan wel zo'n mooie buit! Jouw zaterdag kan niet meer stuk.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat herkenbaar zo'n doos met letterstempels! Dat is superleuk om te hebben...

    Groet, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo bijzonder dat je de stempeldozen van je oude school hebt. Geweldig!!
    Grappig trouwens, dat zo'n creatief iemand als jij ook wel eens iets koopt waar ze niet meteen een bestemming voor heeft. Heb ik regelmatig last van ;-)
    Lieve groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige aanwinsten! Een mooi begin van een stralend weekend.

    Alvast een fijne zondag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gerda,
    Neem mij maar even niet mee in de loting voor je give-away, ik heb er deze week al 3 gewonnen en wil anderen ook graag de kans geven!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk blog met van alles en nog wat. Ik ga je volgen:)

    BeantwoordenVerwijderen